Er bestaan momenteel in hoale 4 automatische e-mail stromen. Je kan deze zelf beheren via het beheer "e-mail teksten" waarbij je je eigen tone of voice kunt gebruiken.
- Bestelling annuleren
Wanneer een klant aangeeft te willen annuleren of er is iets mis gegaan (dubbel betaald b.v.) dan kan je de bestelling annuleren waardoor het betaalde bedrag wordt terug gestort en de klant deze mail ontvangt ter bevestiging. (in de planning ligt nog deels annuleren als een menu op is.) - Bestelling betaald
De klant heeft betaald en krijgt ter bevestiging deze mail met daarin tevens de boodschap dat de daadwerkelijk tijd nog doorgegeven kan worden. Bepaal zelf wat je nog meer aan informatie in de mail wil zetten naar de klant toe. Elke e-mail is uiteraard een contactmoment met jouw klant en kan je gebruiken om een indruk achter te laten. - Bestelling informatie naar restaurant
Deze mail is voor het restaurant zelf, hierin staan de basis gegevens van de bestelling en de klant. Deze mail kan je eventueel uitprinten om aan de keuken door te geven of makkelijk in te voeren in de kassa. Let wel op! De volgorde van mail hoeft niet de volgorde van afhalen/bezorgen te zijn. Men kan vandaag voor b.v. overmorgen bestellen! In het overzicht "bestellingen" in het beheer staat altijd de correcte volgorde van verwerken, hou hier rekening mee als je niet vanuit het beheer maar puur vanuit de mailbox gaat verwerken. - Bestelling afhaal/bezorgtijd doorgeven
De klant heeft een bepaalde tijd aangegeven en je kan dit eerder of later pas bezorgen of laten afhalen, geef de "exacte" tijd door aan de klant en verwerk daarmee ook direct de bestelling uit de lijst van de nog te maken bestellingen. Op deze manier hoe je overzicht en krijgt de klant netjes een tijd via e-mail en/of sms door wanneer haar/zijn eten klaar is.