Het systeem voorziet in het verwerken van "open" bestellingen en deze lijst staat in de volgorde van te verwerken. Dus de eerste in de rij is de eerste die verwerkt moet worden in de keuken, dit is op basis van tijd, bezorgen of afhalen en straks ook nog eens op basis van afstand bij bezorgen. Echter op het moment dat je de bestelling als verwerkt hebt opgegeven zie je hem niet meer.
Is de bestelling weg?
Nee, uiteraard is de bestelling niet weg en bestaan alle gegevens nog. Je ziet deze alleen niet meer in de lijst terug. Wel kan eenvoudig zoeken op de naam van de persoon en dan krijg je de bestellingen weer te zien. In een later stadium gaan we zorgen dat er een filter komt en dat je ook per klant kunt opzoeken wat zij/hij heeft besteld en wanneer.
Bestelling echt verwijderen
Kan ik een bestelling ook echt verwijderen? Nee dit kan niet, de bestellingen die je ziet zijn ook daadwerkelijk betaald en dienen voor het systeem dan ook altijd te raadplegen zijn. Een bestelling kan je dus vooralsnog niet verwijderen, nu niet en in de toekomst ook niet omdat je de verplichting hebt om altijd aan te tonen waar een aankoop vandaan is gekomen.