Suggesties voor artikelen
  1. Home
  2. Bestellingen
  3. Er komt een bestelling binnen. Wat nu?

Er komt een bestelling binnen. Wat nu?

Werken met HOALE

>> Bestellingen worden getoond in het HOALE beheer onder tab bestellingen << 

Je ontvangt een mailbericht zodra een klant zijn bestelling heeft afgerond (betaald via iDeal).
Deze mail wordt verzonden naar het emailadres dat je hebt ingevuld bij bedrijf.
In deze mail bevat de volgende gegevens:
• Bestelnummer
• Afhalen/bezorgen
• Gewenste leverdatum en tijd
• Bestelde gerecht(en)
• Klantgegevens

De klant ontvangt ook direct een bevestigingsmail.

Jij ziet betaalde bestellingen ook direct in het bestellingen overzicht.

#
Bestelnummer

Type
Bezorgen/afhalen

Klant
Naam en adres van de klant

Bedrag
Totaal bedrag per bestelling 

Opmerking
Klant kan een opmerking plaatsen bij zijn bestelling.

Datum
Gewenste leverdatum

Tijd

Gewenste levertijd

Klik op het icoon bereiden in de orderregel om naar het detailscherm van de bestelling te gaan. 

Detailscherm - verwerken van bestellingen

Klant geeft tijdens het bestellen de gewenste leverdag en tijd aan. Deze gewenste tijd zie jij op het detailscherm. 
Jij neemt de bestelling in behandeling (zet deze in de kassa, geeft bestelling door aan keuken) en geeft vervolgens aan op welk moment de bestelling werkelijk bezorgd of gehaald kan worden.

Op het moment dat jij op geef de verwachte tijd door aan de klant klikt wordt er een email- en evt een SMS bericht verzonden aan de klant.  
(Verzending van SMS berichten is optioneel, aan deze service zijn kosten verbonden) 

Als je op geef de verwachte tijd door aan de klant hebt geklikt is de bestelling niet meer zichtbaar in het bestellingen overzicht.
Je kunt verwerkte bestellingen altijd terugvinden via het zoekveld in het bestellingen overzicht en in jouw mailbox.

Refund 

Als je niet kunt of wilt leveren klik je op het icoon refund. Dit icoon vind je op de regel van de bestelling in het bestellingen overzicht.
Er wordt automatisch een terugbetaalopdracht verzonden naar Mollie (de paymentprovider). Jouw klant krijgt een emailbericht dat zijn bestelling is geannuleerd. Mollie kan refunds alleen/pas verwerken als er geld op jouw Mollie-rekening staat.

Niet kunnen vinden wat je zoekt? Stuur een bericht
Hoe kunnen we helpen?
Stuur hieronder een bericht en we komen er zo snel mogelijk op terug.
Annuleer
translation missing: nl.kb.default.contact_form_error
×
Bedankt voor het bericht!
Bedankt voor het bericht!
×